Perşembe, Şubat 13, 2014

MERHABA BLOG DÜNYASI

gizli yetenek blogMerhaba taze blogger olarak deneme niteliğinde ilk postum gelsin .  Hepimizin içinde kıyıda köşede kalmış ortaya çıkmayı bekleyen gizli yetenekler olduğuna inanıyorum. Zaman problemi iş,okul,çocuk derken kaybediyoruz kendimizi ama içimizde kalmasın dediğimiz, merak ettiğimiz, uzaktan da olsa  ilgi duyduğumuz şeylerede vakit ayırmak lazım bence, deşarj olacak şeyler üretmeli insanlar kendilerine, hayat kısa ömür gidiyor, giden gelmiyor… dimi ama…



4 yorum:

  1. hayırlı olsun tabiii. hayırlı da olmuş kii. diğer yazılarınızı da okudum. genelde hep eğlencelisiniz. çok hoş ki bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin kadar guzel yazmam mümkün değil öykülerinize bayılıyorum;)

      Sil
  2. Kendimi blogunda dolaşırken bu yazıda buldum da hoşgeldin demeden geçemedim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)