Perşembe, Mart 27, 2014

SINAVA GİRECEKLERE ÇOK ÖNEMLİ DUYURU!...


gizli yetenek
Resim yazısı ekle
Son zamanlarda serviste bi sınav telaşı anlatamam, kimi arkadaşların çocukları (LGS,LYS,SBS gibi), kimi arkadaşların kendileri (açık öğretim sınavı) müthiş bi sınav heyecanı yaşamakta, yakın arkadaşım açık öğretim sınavına girecek, serviste boş zamanlarında ders çalışıyor (çalışmaya çalışıyor diyelim) nitekim servisteki arkadaşların espirileri bizimkini her defasında bu ulvi görevden alıkoyuyor,
ayy Allah'ım moral motivasyonda süper yani, kadına verdikleri morallerde şöyle "xxxxx çalış ama sana bi faydası olur mu bilmem, sen en iyisi şimdiden gelecek sene ki sınav parasını biriktirmeye başla... daha neler neler" ters motivasyon tekniği uyguluyorlar güya gıcıklar, arkadaşım sağ olsun müthiş şaka kaldıran bi insan, ben en son dayanamadım elimi yukarıya kaldırdım KEEEES,KAFİİİ BU KADAR arkadaşımı ezdirmem uleeeeynn diyerek (tabi içimden yüzlerine karşı bağırarak) söze başladım...
-Arkadaşlar yapmayın böyle hem arkadaşım çalışmasa bile yapacak çünkü ben ona çook garantili bir dua öğretecem onu okuyacak, üzerine de 3 tane okunmuş leblebi tamamdır bu iş (leblebiden sebep arkadaş diyette tok tutsun hesabıı, pirincin kesmiceğini düşünmem)
Ayy herkes bi kulak kesildi bak canım sınava girmeden önce,
-ALLAHIM BİLDİĞİMİ YAPTIR, BİLEMEDİĞİMİ ATTIR, ATTIĞIMI DA TUTTUR DİYECEKSİN, üzerine leblebileri de yuttunmu tamamdır bu iş, puuuhahaha ay koptu herkes, yaa neden bize önce söylemedin bizde çocuklara öğretirdik falan, neyse canım 2.sınavda okurlar hem o sınav daha önemli:))
-Yaa o değilde" xxxxx senin çete ile resmin yayınlanmış"
-hangi çete beee
-PEÇETE
 
Ayy Allah canınızı almasın serviste espiriler ilk okul seviyesinde :))
 
SONUÇ OLARAK: Dua garantili, haberiniz olsun geçen sene yüksek onur belgesi ile mezun olabilmemi başka neye bağlayabiliz kii :)))
 

2 yorum:

  1. meraba. bloguma hoşgeldiniz. yorum yaptınız ya. sevindim. görüşürüz kiii. gelirim ki ben deee. yunus yusufun annesi de varmış. o da çok tatlıı kii :)

    YanıtlaSil
  2. Sizde hoşgeldiniz bende sizi blogumda gördüğüme sevindim:)) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)