Çarşamba, Mart 19, 2014

DEVLETİN MALI DENİZ DEĞİL (Yani Olmamalı) !...

"Devletin malı deniz yemeyen ........... " söylemi ne kadar yanlış ne kadar iğrenç bizim dini hassasiyetlerimize ne kadar ters bi söz. Devlet işini yaparken ayrı mum kullanan, kendi işini yaparken ayrı mum kullanan Hz. Ömer (ra), hususi işini halletme sırası geldiği zaman devlete ait mumu söndürüp, şahsi mumunu yakarken, o üç kuruşluk mumla odayı değil, kâinatı aydınlattığının farkında değildi. Devlet malını kullanmakta, bize öyle bir zirve nokta bıraktı ki bunun bana göre bir adım ötesii YOK.
 

Bizim 3 numaralı bıddık malesef astım hastası ve ara ara hastanede yatmamız gerekiyor, bizimde sürekli gittiğimiz ve ara ara yatmak zorunda kaldığımız çocuk hastanesi 2-3 yıl önce yapıldı, gayet güzel standartların altında değil allah için, ama insanların eşyaları kullanırken ki hoyratlığı, kabalığı, özensizliği resmen beni sinir etti. Ya devlet sana oraya açılan koltuk koymuş rahat et, rahat rahat totonu devir diye, çocuğunun  kalem alıp koltuğu oyarken bi zahmet engel ol yaa... televizyonun kumandasını parçalattırma... çocuğun evinde aynı rahatlıkla eşyalara zarar verebiliyormu? yada zarar vermeye çalıştığı zaman tavrın aynı mı oluyor, yemiceksen o ekmekleri alma, alıp çöpe atma... yada klozetin taharet musluğu bozulmuş ve 1 hafta boyunca şarıl şarıl akıyorsa bi haber ver bi tepki göster, hastane çalışanlarının duyarlılığı da gözlerimi yaşarttı doğrusu, ben odaya bi yerleştiğim andan itibaren akan su sesi beni çok rahatsız etti bi baktım klozetin taharet musluğu bozulmuş kapanmıyor şarıl şarıl akıyo, yanımızda yatan çocuğun annesine musluk bozulmuş akıyor dedim kadın bana evet dedi yaa 1 haftadır burdayım öyle akıyor dedi, haber vermedinmi diyorum yoo kendileri görmüyormu diyoo, görsün kendileri de sende bi söyle kelime israfından ölmazsin(!) Hemen gidip hemşireye söyledim servis şefine söyle dedi servis şefine söyledim teknik servisi arayalım dedi mırın kırın, tamam dedim ama ben zannediyorumki koskoca hastanenin teknik servisi en geç 1 saat içinde gelir halleder 2 dakkalık iş, tam 3 gün sürdü ve ben bu arada sinir oldum sinir, suyun sesi, kızımın taharet musluğundan rahatsız olup çişini yapmak istememesi, benim hemşirelere, temizlik görevlilerine 1548233 kez söylenmem, çocuğumun rahatsızlığına mı yanayım luzumsuz işlerin sinirimi bozmasına mı bilemedim, bizim hastaneden çıkacağımız gün yapılabildi ancak neyse dedim yapıldı bari hiç olmassa su boşuna akmasın ve bizden sonra gelecek kişi aynı şeyi yaşamasın...
 
Demem o ki millet Allah oralara (hastanelere) düşürmesin oralarında eksikliğini göstermesin...
Tüm hastalara Yaradan'dan acil şifalar diliyorum...
HOŞÇAKALIN...
 

4 yorum:

  1. Merhaba, oncelikle gecmis olsun. Cocuklarda astim cok dikkatli zilenmesi gereken hastalik. Ama cocuklarin cogu buyudukce atlatiyor. Kizim 17 yasinda , ve cok sukur bizim hastaneye yattigimiz gunler cok geride kaldi. 9-10 yasindan sonra tamamen iyilesti. Hastane konusuna gelince, sadece hastanelerde degil parklarda, okullarda kamuya ait heryere zarar veren bir milletiz. malesef..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler sağolun inşallah benim kızımda atlatır bu hastalığı gerçekten yıpratıcı bir dönem hem çocuk hem de bizim için... Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Duyarlılık, hassasiyet meselesi dediğiniz şey.
    İnsanların çoğu sadece şikayet etmekle yetinir, çözüm için bir adım yada bir kelime sarf etmez.
    Maalesef...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)