Salı, Nisan 29, 2014

Pembe Tunik Lacivert Pantolon Kombin


Merhabalar efendim,  Öncelikle Pembe benim enerjimi her zaman çok yükseltir, beni mutlu eder aslında renkli giyinmeyi severim ama renkli parçayı dengeleyecek koyu renkte (ağır-oturaklı) bir parça mutlaka kullanırım kobinlerimde,  Artık tesettür markalarında çok şık, çok renkli, sınırsız tercih seçenekleri ve de harika modeller var hatta tesettürle ilgisi olmayan markalar bile koleksiyonlarında kapalılara hitap eden parçalar bulunduruyorlar mutlaka, pembe tuniğim bu seneki indirim sezonunun ganimetlerinden çok uygun bi paraya aldım ve severek kullanıyorum:) Pembe ve lacivert uyumunu çok severim:)







Tunuğimin sürprizi sırt detayında, fiyonktan öğğ gelmişti ama bu modelde sevdim:)



Saatler ve yüzükler benim vazgeçilmez aksesuarlarım, hatta geçen evden acele ile çıkınca saat yüzük takmayı unutmuşum küçük kızım şaşkınlıkla yüzüğünü düşürmüşün anne dedi yani o kadarki aşkla bağlıyım (bağımlıyım) aksesuarlarıma :DD Ayrıca Osmanlı tarzı yüzükleri çok severim.


Topuklu giyinen, topuklularla çarşı pazar gezen bayanlara bayılmakla beraber, çok özel günler dışında asla giyemem ancak ev içinde yada düğün dernek olaylarında kullanabilirim o zamanda kendimi rack yıldızı gibi hissederim ay havamdan yanıma yaklaşılmaz :)) (zira boyum uzun bide topuklu giyince istesende yaklaşamazsın =)) o sebepten yani)

Hadi bende rutini bozmayayım:)

Tunik, pantolon Moda'M
Eşarp arkadaşımın hediyesi
Ayakkabı Çarşı Pazar :))
Saat Rodi Mood (Saati aldıktan sonra iflas etti bunlar)
Yüzük sosyete pazarı


Not: Bu kombinleri giyip şöyle afilli pozlarla sizlere sunmak isterdim lakin fazla kilocuklarım bi tarafa foto çekecek adam bulamadım. Ayool bizim evde herkes rack yıldızı Allahım herkesin önemli işleri var............ bu uzarda uzar neyse uzatmayım tövbe tövbe...


HOŞÇAKALIN...









5 yorum:

  1. Çok güzel bir kombin yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir kombin. Özellikle tuniğin arka kısmındaki fiyonk detayına bayıldım. :) Topuklu ayakkabın güzel ama benim için giymesi zor. Pek beceremem. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    güzel kombin olmuş ellerinize sağlık, bu tarz tünikleri oxxo da görmüştüm öneririm seviyorsanız, nettende bakabilirsiniz hatta https://www.oxxo.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)