Salı, Mayıs 06, 2014

HER ÇOCUK ÖZELDİR...

 
Bizim 3.nolu bıddık yine hasta :(( Bizim kızın astımı da kendisi gibi çook hareketli durup durup atağa geçiyor :( Kızım Çok ısrarcı, inatçı, isteğini yapmazsanız aynı zamanda da (yeminimi bozduum ağalaaar modunda) hırçınlaşabilir :)) bu kapasite var yani :))

Geçen haftalar da havalar güzeldi normal çocuklar (bağışıklı sistemi normal olanlar yani) kısa kollularını ve sıfır kollularını giymeye başladılar, tabi bizimkini de bi heves aldı ama nasıl yalvarıyor bir bilseniz zira kızım süslenme hastası her tüyüne bi boncuk takabilse o kadar mutlu olacak ki :))
- lütfen annecim lüüütfeeen yolur lütfeen kısa kollu giyyim ceketimi çıkartmam söz söz söz veriyorum (tabi bu arada 2 elini çenesinin altında birleştirmiş yavru kediler gibi ürkek ama umutla bakıyo bi taraftan da yalvarmaya son gaz devam)
-Tamam tamam aşkım ama ceketini çıkarırsan hasta olursun deyip, şanlı tarihindeki bütün hastalıklarını, yattığımız hastaneleri, takılan kelebekleri (serumları), yediği iğneleri kısaca hasta olursa başına gelebilecek herşeyi 4,5 yaşındaki kızıma bir bir ve de itina ile anlattım. El sıkışıp anlaştık :)) Kısa kollu tşörtünü ve üzerine ona uygun ceketini (ceketi çıkarma sakın diyerek) giydirdim, okulun kapısının önünde arabadan indi. (ben sınıfa girene kadar arkasından bakarım mutlaka) sınıfına doğru yol alırken Banu Alkan hesabı :)) ceketin bir omzunu aşağı doğru düşürüp kısa kollu giydiğini dünya aleme ilan etmeye başlamıştı bile :)) 
 
Haay Orhan VELİ ruhun şaad olsun, bi seni bide benim kızı "bu güzel havalar mahfetti..."
 
Sınıfta ceketi giymediği gibi dışarı çıktıklarında da öğretmen giydirememiş :(( Tabi bizimki kendine yetecek dozda rüzgarını almış...
 
Sonuç olarak akşam kızımı almaya gittiğimde ceketin nerde olduğunu 1 saat aradık :)) Akşama hapşurmaya ve burnu akmaya başladı 2 gün içerisinde de astımımız çoktan coşmuştu çünkü grip astımın en büyük dostu, en sevdiği kankası..
 
Tabi evin annesinin sinirleri tepesinde çok kızgın önce kendine, kızının şirin yüzüne ve bal dudaklarına kandığı için,(sonra eşine olaydan haberi olmasa bile genetik olarak suçlu kızım astım genlerini ondan almış) sonra taaa 4,5 yaşına gelmiş ama hala sorumluluklarının farkında olmayan kızına:)) vede çok üzgün:((
 
**Bu yazıyı başlığa nasıl bağlayacağımı doğrusu bende merak ediyorum :))Neyse devam edelim efendim :))
 
Bu gece öksürükten uyuyamayan kızımla gecenin köründe kalkıp bilgisayarımızdan (daha önce izlemiş ve bayılmış olduğum) HER ÇOCUK ÖZELDİR'i izledik, çoook iyi geldi valla 3-5 ayda bir izleyin anne babalar :))
 
Seyhan'ın burda bahsettiği filmin yazısını okuduğumda yeniden izlemeye karar vermiştim, çook doğru zamana denk geldi, relaksımm şu an ommmmm:))
 
HOŞÇAKALIN...

 
 
 
 

6 yorum:

  1. seni okumak çok keyifli yaaa. kötümsü şeyler bile hoş gözüküyo, hastalıklar bileee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni unuttun sanmıştım :( takmaya çalışıyorum zira hasta çocuklarımin sağlıklı anneye ihtiyaçları var.

      Sil
  2. filmi çok merak ettim bu arada geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Bence de aralıklarla izlenmeli.Cok pozitif birisin sen.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)