Cumartesi, Mayıs 31, 2014

ADINI BULAMADIM MİMİ :)

ADINI BULAMADIM MİMİ :)

Sevgili Şeymacım beni mimlemiş Çok teşekkür ederim Mimleri çok sevdiğimi herkes biliyor artık:)

♥ Çok teşekkür ederim canım benim ♥



Gelelim mime ;)


😁😁😁😁😁
•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•
→ADINI BULAMADIM MİMİ :))


Blog açma hikayeniz nedir? 

Yazı yazmayı ve eğlenmeyi çok severim:))     Uzun zaman dır blogları takip ediyorum, bir blog açma niyetim vardı ama işin doğrusu blog açacak çok bariz bir meziyetim yok , müthiş yemekler yapamam, el işleri ilgi alanımdan çıkalı çok oldu, Dekorasyon konusuna çok ilgim var lakin 3 numaralı bıddıktan sonra planlarıma ara vermek zorunda kaldım (anladınız siz),  yaşam koçu olacak potansiyelimde yok ziraa yangına Körükle giderim;)) ama allah ta beni böyle boş yaratmadı yaa vardır benimde gizli bir yeteneğim deyerek açtım blogumu ★ herkes önce tasarlar sonra açar ben önce açtım sonra tasarlamaya başladım ama vakit en büyük problem:( 
AMA şimdilik bu konudaki azmim beni bile şaşırtıyor:)) konu ile ilgi daha önceki yazı için


★ Blog isminiz nerden geliyor? 
Neden bu isim?
Yukarıda bahsettigim gibi bi yetenek var ama çok gizli o kadar gizli ki ben dahil kimse keşfedemedi:)) ayrıca blogumu cidden gizli beni tanıyan 3 5 kişi biliyor o kadar, bazen diyorum bi patlatıyım takipçi sayımda patlasın sonra derin nefes relaks:)) aynen devam böylesi daha iyi:))

★ Hangi mevsimi seversiniz?
→ bahar tabi ki :)




★ Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 
→ kuşlar çiçekler kelebekler börtü böcuk zayıflama vakti:))
tık tık. ..

★ Kırmızı ruj mu? - Eye-liner mı? 

Bol tereyağlı iskender:))





★ Blog yazmak sana ne kazandırdı?
→ heyecan, merak (!) Ve sizii:))

★ Kitap okumak mı? - 
Bir şeyler yazmak mı?
→ yazının yeri ayrı, çok seviyorum ama kitap okumayada bayılırım söylemesi ayıptır geniş bi kütüphanem var şimdi Mahsun Mahsun bakışıyoruz kendisi ile uzaktan:((





★ Şiir mi?/Roman mı?/Hikaye mi?
→ Hepsini çok severim ama şair olamayacağım aşikar:))
tık tok. ..:)))

★ En çok etkilendiğin film?
→ esaretin bedeli 






★ Hangi tür kitap/film ?
→ korku gerilim dışında hepsi olur , yok yaa psikolojik ve felsefi de sevmem :)) ne kadar entellektüel bir kişiliğim:)) okuduğum yada izlediğim şey bitince bana bişi katmanlı mesela içimdeki kış uykusuna yatan Kelebekleri harekete geçirse fena olmaz:))

★ Öğrenci olmak mı? - İş hayatı mı?
→ gezme toza haha hihi için öğrencilik
Para pul için çalışma hayatı 
Bana göre kesin öğrencilik:)))

★ Kitap okumak mı? - Film izlemek mi?
→film, mümkünse çok komik olsun 
Mümkün değilse sadece komik olsun:))




★ Klasik giyinmek mi ? - 
Spor giyinmek mi


🔜spor yapamıyorum bari giyiniyim:))

★ Almaktan asla 
vazgeçemeyeceğiniz şey ?
→ Her bayan gibi çikolata ayakkabı çanta:)
★ En sevdiğin yemek nedir? 
→ pırasa dermişim...
Yok canım kebap acılı olsun:)


★ En sevdiğin dizi ?
→ bu ara Çalı kuşuna takılmış tım ama sonu gelmedi kuzum:))
Aman iyi oldu ne öyle gecenin bi saatine aldılar sabah işe gidecez şekerim insaf :))

★ Özel bir yeteneğin olsa, 
bunun ne olmasını isterdin?
→kafamda bir kaç fikir var ama  yeteneğimi henüz açıklamıyorum nazar değer mazallah:))





★ Hasta olmanın en kötü yanı  nedir?
→Yanı mı? yanlarını bi ara ayrı bir post olarak yazıyım ben:))





★ Alınacak listen var mı? 
İlk 5'i nedir?
Listem 1500 sayfa:)) Ama beyaz sehpa, ipek eşarp, kızıma kot, plaj havlusu üzerinde 1 buçuk Adana iyi gider:))

★ İlk aldığın makyaj malzemesi nedir? →

Oje 6 yaşında falandım, bayramlığıma dökmüştüm:)) bu makyaj faciası çeşitli eylemlerle devam etti ama biz çok barışamadık bu malzemelerle:))

Şeymacım çok teşekkürler seviyorum seni hersey gönlünce olsun :))

16 yorum:

  1. Canım benim ben teşekkür ederim yaptığın için ;)
    Bak şimdi seni daha da merak ettim hatta meraktan çatlayabilirim :))
    Öpüyorum seni canım benim :*

    YanıtlaSil
  2. milleten gizlenen gizli yeteneksin sen :D

    YanıtlaSil
  3. Bol tereyağlı iskender ♥ süper seçim :D

    YanıtlaSil
  4. Resim sübliminal mesaj gibi olmuş :))) ama bu mim güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Neymiş bu yetenek yahu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  6. bol tereyağlı iskenderinden biraccık alabilir miyim?
    :)

    YanıtlaSil
  7. Mime mim resmi koymak şahane olmuşşşş :D

    YanıtlaSil
  8. Haha blogunun ismi çok komikmiş :D
    Hangi bahar? :))
    Esaretin Bedeli... izleyeceğim :)
    Ben de bu mimi yapmıştım ama başlık başkaydı ilk defa gördüm yazmıştım bir de sende okumuşum ya önceden hiç farkında değilim :)

    YanıtlaSil
  9. Allah seni napmasın. :) bol tereyağlı iskendere geldiğimde kahkahayı patlattım yaaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)