Cumartesi, Kasım 01, 2014

Polisiye Roman ve Ben :))

gizli yetenekMerhabalar efendim keyifler nasıl bakalım bizim tarafta herşey yolunda tatlı telaşlar içerisindeyiz ziraa ev değiştirme olaylarına giriştik son günlerde :))

Malum çocuk sayısı fazla olunca bizde evi biraz daha genişletmeye karar verdik ev alış satış işleri yordu biraz ama daha geride taşınma işi var gözümde o kadar büyüyor ki anlatamam :((

Çünkü bu bizim 14 yıl içinde 6 ıncı aşınmamız olacak Allah nasip ederse;)


Ben esasen biraz (cıık) daha geniş ev istiyordum ama annem sen temizlemeye başla görürsün biraz daha geniş evi deyince benim kafa Dank etti ;))

Genişlik ten açılmışken "genişlik politikam" genişleyerek devam ediyor üzerimde anlam veremediğim gereksiz bir genişlik :))

AB nin  genişleme politikası bile benim yanımda gayet DAR... :)) ve de AB nin genişlemeden sorumlu üyesi Stefan Füle ise bana bakarak çok başarısız :))

Kunumuza dönecek olursak kuzum &
son zamanlarda kendimi aşarak çokça kitapta okudum bunlardan bir tanesi "Şu Saatte Orada mıydın?!" adında son sayfası yırtık kitap...

Kitap polisiye roman türünde 5 arkadaşın bir adaya tatile gitmesi ve aralarından birinin öldürülmesi ile üzerine bir dedektifin olayı çözme çabaları ile örgülenmiş...

Kitap fuarından kızımın israrları neticesinde alınmış olup başarı ile okunmuştur sonunu bir filmden etkilenerek tahmin ettim, tamda tahmin ettiğim gibi oldu beni ters köşeye yatıracağına inandıran satıcı kıza selam :))


Hım bu arada tavsiye edilirmiii iiii ???
Ne biliyim okunsa da hoş okunmasada hoş türünden yanisi size kalmış şekerler:))
Ben ve polisiye roman muhteşem bi ikili olamadık:))

Ha bu arada uzun aradan sonra sizi gördüğüme sevindim ;)

HOŞÇAKALIN...

4 yorum:

  1. Burayi dun gece kesfettim. Bebelerimi ( 4 adet ) uyutmusum . Bey desen hafta ici yok. Yalnizim ve yazilarini okudukca kahkahalarima engel olamadim :)) Kucagimda uyuyan dort numerolu bebe ben guldukce sicradi kiyamam :)))))

    Takipteyim .

    YanıtlaSil
  2. nasılsın. her şey yolunda mıııı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)