Pazartesi, Ocak 18, 2016

Kardeşim Benim -1-

Merhabalar efenim mutlu ve sendromsuz bi pazartesi diliyorum herkeseee :))

Aslında benim pazartesim gayet mutlu ve sendromsuz olabilirdi lakin kendim kaşındım yeminlen :)kibarlık yapayım insanların gönlünü alayım derken kendi gönül çiçeklerim örselendi resmen... beynimde bi ağırlık midemde bi bulantı amaan mide naapsın yaa bu kadar riyakarlık ve sahtekarlık olan bi dünya kaldırmadı tabi nazlı ceylanımm... heyyt bee ... yok yok bu gün yardırma günü değil bugün mutlu bi gün :)

Konumuza dönecek olursak cumartesi kızlarımla akşam sineması yaptık
ve ceydişiminde isteği ile "Kardeşim Benim"e sahtekarlık yaparak girdik hihi:))

-biri sahtekarlıktan dert mi yanıyordu biraz önce sanki :))
-yoo yoo o ben diiilimmm :)) yaa

Sahtekerlığımızın boyutunu hemen açalım ibreti alem için :) ben (34.90-yaş yani) ceydiş (13) minik (6,5) sinemada bilet almak için sıraya girdik sıra bize geldi kadın çocuk var mı dedi evet dedim kaç yaşında dedi, ben bi afalladım 6 mı desem 7 mi derken belki para almazlar hesabı 6 çıktı ağzımda kadın olmaz dedi bu filme 7 yaşından küçükleri alamayız neee alamazmısınız ???

-yook ya aslında 7 de genç gösteriyo bizimki, 7 bitip sekize girmesine 6 ay var,  yaş 6 lakin kafa 7 bizimkinde hanımefendiciiimmm ığğ mıığ derken beklenen cevap
-SIRADAKİİİİ :((

Eyvahh evden çıkıp füze gibi geldik, film başlamak üzere Ceydişe söz verdim derken Ceydişle göz göze geldik amaan ateş çıkıyo gözünden
-Anneaaağğ ben sana ŞUNU getirme demedim mi yaaaaa (kendisi hep böyle sevgi sözcükleri ile hitap eder kardeşlerine canım benim)

Başladım kıvırmaya,
Allahım, geri dönelim yarın gelelim, babana bırakıp gelsek, hadi yemek yiyelim, zaten pekde matah bişiye benzemiyoo falan derken  beklenen son hüngür foşuurt :))

Tamam bekleyin siz burda sakın gelmeyin arkamdan (Anayım ben ANA)
operasyon başlasın :))
bir önceki kadının beni göremeyeceği bi kasa seçip yeniden sıraya girdim sıra tekrar bana geldiğinde aynı sorulara verilen cevaplar bu sefer net ve kendinden çok emindi Çocuk kaç yaşında efenim
-SEKİZ

En arka ortalardan yer beğenip koşar adım salona girdik reklamlar başlamış salon karanlık 2 saat yerimizi bulmaya çalıştık milletle boğuştuk resmen en arka sırayı 2 kere tavaf ettik, yok arkadaş kaç bu numaralar yaa bizimki 10-11-12 de gözüm seçmiyoo en son gittik en başa oturduk 2-3-4 yahu sayıyom bizim yere bi aile oturmuş pişkin pişkin kendini bozmuyooo üff yaaa aman içim şişti oturun gııı izleyin işte beni bide şu adamlara carlatmayın pooofff :))
İyi işte tenha burası diyom ama sırf kibarlığımda yoksa ümüğünü bi sıkasım varki sorma en başta kıyı yerden izledik filmi :))

Lakin herşeyde bi hayır vardır iyi ki oraya oturmuşum zira benim 8 :)) yaşındaki kızım sıkıldı ufff pufff kıvış kıvııışşş k...nda peynir kurdu var gibi bi rahat vermedi :) en son onu ennn başa oturttum yandaki kadının ters ters bakmasından mı korktuum yooooo :))
Maksat çocuğum daha rahat sıkılsın :)) Sonra inleme şeklinde bi ses mısııır mmısıııırrr mısır anne suuuu yaa tamam ara versin alacam valla bak bi dur çek kafanı yerden kızım yaaaa:))

10-11-12 e otursaydık yaka paça atarlarmış bizi yeminlen ALLAH'ım  sen ne büyüksün :))
Yerimize oturan sahtekarlar sizi seviyom :))

Sonra ne mi oldu ara erildi mısır aldık, suyumuzu içtik, çişimizi yaptık ve ikinci yarıda da sıkılmak üzere yerimize oturduk :))

Benden size tavsiye sahtekarlık yapmayın :)) NOKTA...

Film yorumuna gelecek olursak yok yok oda yarın şekerim bu günlük bu kadar kafa ütüleme yeter :))

HOŞÇAKALIN...











 

3 yorum:

  1. Hay Allah... maceraya bakin yav:) Ama valla o ilk gisedeki kadin öyle deyince baska bi giseden denemeniz cok iyi olmus:)

    Film hakkindaki yorumunuzu da okumak isterim. Selamlar..
    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve aleyküm selam efendim film yorumu az sonra :)

      Sil
  2. Merhaba blogunu rast gele google da birsey ararken buldum çok beğendim tam benlik bir blogun var gerçekten :) banada beklerim bu arada :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)