Pazartesi, Nisan 25, 2016

Çocuklara ayakkabı bağlamayı nasıl öğrettim ?

Merhabalar efendim :)
Mutlu pazartesiler :)

Sizi 2014 tarihli bir yazımla başbaşa bırakırken saygılar sunuyorum :)
çocuk


Bayramıda şehir dışında geçirdik gerçi ben Kayseri'de geçirdiğim bayramları çok severim ve hiç bişeye değişmem akraba ziyaretleri gelenler gidenler tatlılar pastalar şekerler bu bayram neşesine bayılırım :)) Çok alaturka bi hatunum :))

Ancak bayramları genelde Kahramanmaraş'ta geçiriyoruz malum bilindiği üzere çok hayırlı bi gelinim ben :))
Kocam ve kaynanam mutlu olsun bana yeter :))
Bizim 3 numaralı tosbağada pek sevdi köy ortamlarını hatta bi ara oralarda yaşamayı bile tavsiye etti bize :)) sıpaa yaa bayıldı resmen tavuk cücük olaylarına :))

Neyse efendim uzatmadan bayramda çocuklar mus mutluydu harçlıklarıda topladılar doğal olarak ama ben biraz tırtıkladım harçlıkları zira köydeki bakkal ihsan ihya oldu resmen çocukları arayan bakkalda  buluyordu cips kola çikolata ve bilimum Saçmalığın dibine vurdular
olay bu boyutlara ulaşınca bi Kayserili olarak merkez bankası edasıyla piyasalara müdahale ettim :)) bütün paraları kendi bünyemde topladım diğer bi deyişle paralara el koydum:))
Takii adam akıllı bişey almaya karar verene kadar:))
Bizim çocukların adam akıllı bişey almaktan anladıkarı şuydu:))
● 1 numara kendisi 11 yaşında internetli bir hat almaya
● 2 numara 3 üncü gramponu almaya (Messi'nin giydiğinden)
● 3 numara ise yeni bir skoter almaya karar verdiler:))
Bu muhteşem kararlara 1 numara hariç saygı duyduk :)) 1 numaraya saçmalama kızım deyip 1 kaç keskin bakış attıktan sonra olay kapandı :))
2 numara ise pazar günü 8 de kalkıp babasının başına ekşidi 😮(yanii bugün)
Flo ya gidip almışlar bağcıklı bi grampon ben bunları çay almaya yolladım iki Kafadar gidip ayakkabı almışlar hemde bağcıklı :)) ve oğlum ayakkabı bağlamayı bilmiyor bu nasıl bağlayacak diye bi çemkirdim eşime Oda sağolsun ben öğretirim dedi :)) kahvaltının akabinde çalışmalar başladı ama sanırsın ayakkabı bağlamayı değilde uzay aracı kullanmayı öğretiyor çocuğa :))
- Bak yavrum sağ eline sol bağcığı sol eline sağ bağcığı alacak çapraz tutun baş parmağında sabitledikten sonra sol eline alttan geçirip kıvrak bi hamleyle tutup çektikten sonra sıkıştırıp 2.aşamaya geçecen :()
- ne bu daha ilk aşamamı 😨😨
Çocuğum 10-15 denemenin ardından resmen yıkıldı :((
minicik parmakları bir türlü o turuncu bağcıkları gereği gibi sıkı tutamıyor bir taraftan da insanı dinlerken bile ümitsizliğe düşüren bunu yapmak için 4 yıl üniversite okumam lazım hissi veren tarifi anlayamıyordu :((
ayakkabı


 33 yaşında 25 yıldır ayakkabısını kendi bağlayan ama tarife bakınca oysa ben ne büyük bi iş başarıyormuşum hissi gelen BEN :))
eşime çekil bakayım ordan 😬diyip 2 dakkada öğrettim çocuğa :))
-bak kuzum şurdan tut burdan çek burdan tut şurdan çek bitti okkadar :))
Aferin muhteşem Harikasın oldu bitti:))

Ayy içim şişti bide kadınlara karmaşık derler valla yalan billa yalan Külliyen yalan :))

Sizinde içiniz şişti farkındayım uzatmayım ben yeni bir macerada görüşene kadar esen kalın...

Hoşçakalın. ..

8 yorum:

  1. Yazıyı eğlenerek okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Gene güldürdün beni:)))) Benim eşim de aynı yeminlen bir şey öğret dediğime Bin pişman oluyorum o işi yapan ilk insanı bile anlatıyor ve çocuklarla ben esnemekten oluyoruz

    YanıtlaSil
  3. Ben öğretemeyince gittim lastikli bağcılardan aldım, oh be o sağ ben selâmet:)

    YanıtlaSil
  4. Hahhahhahhhahhhaaa ilahi 👍🏻

    YanıtlaSil
  5. Anneler bilir işini ,değil mi hayırlı gelin;)

    YanıtlaSil
  6. ahahha çok tatlısınız. ben de demire öğretmeye çalışıyorum beceremedim bir el atıversen <3

    YanıtlaSil
  7. :)))) hayırlı gelinnnnn ne çok tebessüm ettiren manidar durumm :)))) valla şimdi okuyunca anacımm dedim cidden aslında zor iş anlatmak ya, şimdiden başlayayım ben anca ögretebilirim heralde :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)